16 januari 2009

Världens starkaste Elliot

Nu hände det igen. Jag hade skrivit färdig ett inlägg och skulle bara lägga till lite bilder och så gick det inte. Så typiskt.

Nåja jag ville bara berätta att Elliot vände sig från rygg till mage idag. Han låg på golvet och jag satt bredvid. Jag såg att han var på väg men tänkte att det klarar han nog inte men han bara gled över till rygg. Tror inte han själv förstod vad han hade gjort och han undrade säkert varför jag blev så glad.

Imorgon är den stora dagen. Elliot ska döpas. Det ska bli spännande att se hur det går. Vi har köpt en videokamera idag så vi kan filma underverket. Vi blir dock inte så många 13 vuxna och 2 barn. Mia och Thomas kunde inte komma och Dan, Catta och Alva åker till Thailand på lördag. Fy vad gutt om man kunde åka iväg till värmen fast jag gillar kyla och snö också. Vi har fått lite snö här och nu är det minusgrader. Vi ska bege oss ut jag och Elliot strax. Vi glömde ta ur hjulen till vagnen så Jonas har precis varit hemma med dem till oss.

/Anne

Inga kommentarer: