18 januari 2009

Postkodlotteriet

Det blev mamma och pappas gata som vann högsta vinsten i grannyran på postkodlotteriet. Min ena morbror vann drygt 10 miljoner kronor hur mycket pengar som helst och min moster vann 1,6 miljoner kronor. Min andra morbror bor i andra ändan av samhället men vann ändå tror det var 800 000 kr. Helt fantastiskt otroligt och ofattbart.

Mamma ringde när de hade dragit gatan och berättade. Jag började gråta och skaka hela jag. Stackars Elliot åt precis och han blev jätteledsen men det gick snabbt över och jag lugnade ner mig. Herregud det är ju helt otroligt jag känner två miljonärer hur coolt är inte det. Eller rättare sagt jag har två miljonärer i min släkt. Coolt alltså.

Jag vet vad jag hade gjort jag hade ordnat en riktigt stor fest. Ingen pik till någon nybliven miljonär alltså, hihi.

I alla fall vill jag säga ENORMT STORT GRATTIS TILL ALLA I TORPSBRUK SOM VANN KOSING!!! Fantastisk att någon man känner vinner för en gång skull.

Kram Anne

2 kommentarer:

Anonym sa...

16 nya miljonärer i lilla Torpsbruk... jag är så glad så jag kan spricka:-)

Anonym sa...

Ja detta är helt osannolikt.. Kan inte o kommer aldrig kunna förstå att det är sant!

Jag tycker att din idé till en stoooor fest är mycket bra..!=)

På tisdag åker jag hem till bruket o firar! Jihoo!