10 januari 2009

Nu är det vår igen...

Nu har nästan all snön töat bort. Man får vara glad att det gick fort så man slapp slask. Det var riktigt varmt när jag och Elliot gick till bussen 6 grader plus. Annat var det häromnatten när vi hade 15 minusgrader.

I dag har jag och Elliot varit på jobbet en sväng och hälsat på. Jag ska hjälpa till lite med bokslutet var det tänkt om Elliot går med på det förstås. Vi ska jobba lite på måndag och Elliot ska följa med. Hoppas det går bra. Det ska bli roligt att få använda den delen av hjärnan igen, hihi.

Sen hämtade Jonas oss på stan och så gick vi lite och kollade på kläder. Givetvis hittade jag den perfekta klänningen till dopet på Esprit så klart, men den var dyr 800 kr och jag är tveksam om jag kommer använda den så många fler gånger. Jonas tyckte inte att den var fin. Jag får leta vidare men den får nog vara min plan B om det skiter sig. Får väl be mamma om lite pengar så är den inte så dyr, hihi.

Imorgon är den stora galan. Eller idag förresten för det har passerat midnatt. Det ska bli jättekul. Fast jag kommer sakna Elliot under de timmarna som vi är borta. Får försöka koppla av och inte längta för mycket. Han har det nog alldeles bra med sin farmor och faster som ska sitta barnvakt. Det blir lite social träning för mig att klara mig utan den lille killen.

Ska försöka skicka lite bilder till bloggen från galan imorgon.

Godnatt!

/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att ni får en kul kväll. Heja på "dom" lite extra från Moheda. Det är de värda =). Kramar till er alla från Annicka m fam.