26 januari 2009

Mycket effektiv dag hittils

Nu har jag dammat, dammsugat och torkat lite golv. Elliot sover nu igen han var så trött den lille mannen. Det skulle jag inte har sagt för nu vaknade han återkommer...

Nu är jag tillbaka. Vi har även hunnit med och kolla lite på Super G tävligen. Jessika Lindell-Vikarby vann. Så himla bra. Anja var väldigt bra i början på sitt åk och var då snabbare än. Jessika men åkte ur. Det var synd. Elliot är för rolig för han försöker hela tiden kolla på tv:n. Den är ju ganska stor och väldigt central i huset så det är svårt att undvika att han ser tv:n och jag brukar ha den på som sällskap fast Jonas säger att jag ska ha radion på istället om jag ändå inte tittar på tv:n.

Nåja nu ligger han i sitt babygym och spanar på grisen. Han är för söt ska gå en runda om en stund tänkte jag. Passa på nu när han är mätt och trött.

/Anne

Inga kommentarer: