08 januari 2009

Nej se det töar...

Skit också nu har det börjat töa. Det är så tråkigt nu när väl vintern hade kommit så ska den försvinna lika fort.

Idag är Elliot tre månader. Man kan konstatera att tiden går fort. Han är verkligen en rolig liten kille att umgås med. Han är för det mesta på bra humör och det är ju skönt. Idag har vi även varit på BVC en sväng. Elliot vägdes och mättes och fick vaccinationer. Nu väger den lille mannen 7 920 gram. Det går ingen nöd på honom. Hemvägen gick vi över Ingelstorp men det var inte samma underbara väder idag kan jag säga. Det blåste och snöade lite så det var bistert. Men jag har hellre det än slask och plusgrader.

Natten har inte varit den bästa om vi fick sovmorgon igår så var det definitivt ingen sovmorgon idag. Elliot har vaknat varannan timme och vid fem tyckte han att det var dags att stiga upp. Men det tyckte inte jag och Jonas. Vid sju gick vi upp en sväng och höll Jonas sällskap lite och sen försökte jag få Elliot till att somna om utan någon större lycka. Korta stunder somnade han. Han sov gott sen på eftermiddagen i sin vagn vilket är förståeligt.

Nu ska jag sova så jag får lite sömn innan Elliot blir hungrig igen.

Imorgon är det fredag och vi ska ha myskväll och spela lite i vårt band.

/Anne

Inga kommentarer: