19 januari 2009

måndag igen

Jaha då var det måndag igen helgen går fort. Men denna helgen har ju varit extra innehållsrik. Elliot döptes i lördags och postkodlotteriet. Igår kväll var man så uppspelt att det var svårt att sova. Även om man inte har vunnit något så gläds man åt alla andra. Tänk min lilla hemby. Den lilla hålan som alltid fått vara lillebror till Moheda. Jag hoppas att inte alla miljonärer flyttar ifrån orten nu.

Vår dag igår var också himla bra. Hela famljen gick en promenad på eftermiddagen. Efter det så packade vi in hela catering-kitet i bilen och åkte till Trekanten för att lämna tillbaka. Det är väldigt bra att min svärmor har ett catering-kit med tallrikar, glas och massa grejor som man behöver när man är så många. Innan vi åkte hem blev vi bjudna på lite fruktsallad det var fint och man behöver verkligen extra vitaminer i vintertider. Jonas skulle på innebandy men jag hann träna 20 minuter dvs 5 km på maskinen innan och det var fint. Känner mig mycket starkare nu. Jag körde igenom ett av mina ABS pass för mig själv och jag kom ihåg mycket. Nu har det väl kommit nya pass men det är ändå kul att "instruera" om än bara för mig själv. Jag saknar verkligen instruktörsjobbet just nu. Det är så kul och att få träffa nya människor och få röra på mig. Jag ska ta med mig passen till Torpsbruk och köra lite när jag ska hem sista helgen i januari tror jag. Ska jag köra med mamma och Agneta vill nog också vara med hoppas jag. Tveksamt om pappa vill vara med vi får se.

Snart är det dags för lite lunch sen ska vi gå hästrundan i eftermiddag.

/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

hej Anne! vilken fin blogg du har! hoppas att du o elliot har det bra! ses på onsdag! det blir roligt! kram Emma och Nathalie