13 januari 2009

Postkodlotteriet Grann-yra

Jag var bara tvungen att skriva ett inlägg. Mamma ringde innan och sa att Torpsbruk har vunnit i postkodlotteriet. Mamma och pappa är dessvärre inte med men de hade ringt till mina morbröder och min moster och meddelat att de skulle vara i Växjö på Stortorget nu på söndag och få sin vinst. Det är grannyran och 112 miljoner ska fördelas i lilla Torpsbruk. Detta är så coolt. Det minsta man kunde vinna var 57 000 kr hade de sagt. Nu blir det väl massa rykten så man vågar väl inte tro att det kan bli mer pengar och 57 000 kr är mycket pengar det.

VILL ÖNSKA ALLA SOM ÄR MED I POSTKODLOTTERIET OCH SOM BOR I MINA HEMTRAKTER TORPSBRUK LYCKA TILL PÅ SÖNDAG. Jag kommer hålla tummarna för mina släktingar att de drar hem storvinsten givetvis.

/Anne

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller också tummarna! Det ska bli såå spännande på söndag! =)

Hoppas allt är bra annars. Läser din blogg varje dag ska du veta =)

Anonym sa...

Ja tom. vi i Trekanten håller tummar o tår! Jätteroligt att er "by" får lite guldregn!
Inger i Trekanten

Anonym sa...

Tack för stödet. Det är pirrigt ska du veta.