11 mars 2009

Äntligen

Nu är jag färdig med bokslutet och förvaltningsberättelsen och verksamhetsberättelsen har de andra fixat så nu är allt nästan klart för årsmötet. Det känns så fantastiskt underbart att ha det ur världen. Nu ska vi bara vara lediga jag och Elliot och njuta av varandras sällskap. Ska nog på öppna förskolan på fredag tänkte jag. Vi ska ändå till BVC så då kan vi passa på.

Idag har dock inte varit så rolig kväll. Har haft jätteont i huvudet inget vidare. Sen har jag städat lite och Jonas hjälpte mig när han kom hem vilket var väldigt tacksamt. Elliot uppskattade inte städningen han ville bara att man höll honom sällskap men det gick bra till slut. Imorgon kommer fotografen redan klockan nio så det blir ingen sovmorgon imorgon. Puhh.

Nu ska jag snart kolla lite på fotbollen och sen blir det läggdags. Jonas är på Harrys med leverantörer och kollar på fotbollen. Får bli till att hålla in sina knipskarpa analyser för sig själv.

Ska facebooka lite sen blir det fotboll.

godnatt

/Anne

Inga kommentarer: