05 mars 2009

Förkylda

Jag och Elliot är förkylda. Jag är jättetäppt och nyser och Elliot är lite snuvig och hostar. Han sover nu och vi får hoppas att han är bättre imorgon. Han är förvånansvärt pigg dock. Elliot var hemma i eftermiddag med sin pappa så åkte jag in till jobbet en runda. Håller på med det sista nu inför årsbokslutet. Känns skönt att man börjar nå slutet. Hoppas vi blir bättre till helgen för det är så mkt roligt som ska hända. Vi ska till Isac på födelsedagskalas på lördag eftermiddag och på kvällen är det inflyttningsfest på varvsholmen. På söndag ska vi åkta hem till mamma och pappa och hälsa på lite. Vi ska träffa min kusin också som är hemma från Östersund.

Nu sitter vi och kollar på första slutspelsmatchen i hockeyn hoppas Brynäs vinner men för tillfället ligger de under med ett - noll.

Imorgon ska vi jobba lite om vi inte är alltför sjuka lillemannen och jag.

Vill bara upplysa alla om att kulturtimme för somliga är att läsa en bok, hihi. Det tyckte jag var himla kul. Undrar om det även gäller Kalle Anka pocket... I så fall ligger min morbror bra till för kulturstipendie. Jag nämner inga namn...

Tack för mig hej!

/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,

Vill bara tillägga att kulturtimme även inkluderar heminrednings tidningar i alla former, fast det blir då 2 kultur timmar. Jag har många såna timmar...

Kram Milla
Hoppas ni kryar på er! Hälsa norrlänningen.