24 mars 2009

Kolla vad jag kan


Tummar och nappar är väl bra men bäst är stortån. /Elliot

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan.
Jo jag ska till cafeét imorgon en tjej från mammagruppen här uppe ville också dit så vi samåker, blir billigare så :)
Vi letar hus i rockneby/lindsdal men än så länge har vi inte hittat ngt, vi vill helst ha hus till sommaren. När blir ert hus klart? Vi ses i morgon :)
Kram //Thessan

Anonym sa...

Hihi, Elliot, stortån! Trots min fotfobi så ser det väldigt gulligt ut! Elliots fossingar är ju så söta så fobin gäller inte dem. Stor kram från Julia

Anonym sa...

Killen gör sig på foto:-) Jag har precis plockat undan alla Emils 68 kläder, det är väl inte dags än för Elliot men nu vet du att det finns två pappkassar med kläder här. Ha det gott!

Anonym sa...

86 kläder menar jag ju...

Anonym sa...

Hej,

Förrvirrade småbarns föräldrar...
De växer fort!

/milla