23 mars 2009

Huset stod kvar

Japp det hade gått bra med visningen. 11 var där och kollade och alla hade sagt att de var intresserade så det känns ju bra. Imorgon ska det vara lite extravisning sen börjar väl budgivningen på onsdag skulle jag tro. Det känns jättepirrigt. Visst vi lämnar ett jättefint hus där vi trivts bra men nästa steg känns helt rätt.

Har surfat massor och kollat efter diskbänkar mm. Ska nog fortsätta fundera lite över kakel på toa och kök. Det är väldig beslutsångest att välja det känner jag. Eftersom köket är vitt måste det ju vara lite färg på kaklet men samtidigt vill man inte låsa sig vid någon jättestark färg för kakel byter man ju inte varje år. Ja vi hade inte tänkt det i alla fall.

Idag har vi inget särskilt planerat. Elliot var jätteduktigt och sov ända till åtta. Det hör inte till varnligheterna. Han somnade vid halv åtta igår och vaknade vid tvåtiden och fick mat. Sen somnade han om. Man får inte klaga vore alla nätter så här så vore det inga problem att vara utvildad. Fast oftast är han pigg redan vid sex och det är inget jag uppskattar att stiga upp så tidigt. Vi ska väl ta det lite lugnt och leka lite snart. Sen blir det väl en runda tror jag går bort till travet och vänder. Ska lämna filmen också på ICA. Jag hyrde Rallybrudar igår. Sådär kan jag väl säga. Jonas satte sig vid datorn han tyckte den var långtråkig och inte så intressant.

Elliot vilade en liten powernapp innan men det låter som om han vill ta en vilpaus till för han börjar bli lite grinig.

/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Håller tummarna för att många är med och bjuder på huset!
Kram från faster!