01 mars 2009

Inter - Roma

Kvällen kröns av en riktigt bra fotbollsmatch. Ingen kickar fotboll som han, Zlatan jag säger Zlatan. På förmiddagen var vi först vid Coop och kollade lite på Lindex och så handlade vi fika av Jullis på Strömssons. Sen åkte vi till Hansa området och checkade lite. Jag handlade lite blommor på Plantagen och sen begav vi oss hem. Mamma och pappa kom sen på eftermiddagen. Mamma ska vara här till tisdag det ska bli trevligt. I eftermiddag kom Pelle och Nettan och hälsade på. Jonas hade bjudit in dem för Pelle ville se FA-cupfinalen som gick på Viasat och vi har ju det också. Vi köpte semlor och smaskade på och Pelle fick biskvi. Synd om honom men han tycker ju om det. Inget vidare att vara glutenintolerant alla gånger. Dessvärre förlorade Tottenham. Det var lite synd faktskt de jobbade upp sig duktigt men det räckte inte när det blev straffar.

Kvällen avslutas nu med en fotbollsmatch till. Det är Inter - Roma som vi ska kolla på. Vi sitter och dricker lite kaffe. Mamma och Jonas kör på espresso men det är för starkt för mig så jag kör en cappucino. Den är guld värd kaffemaskinen, faktiskt Pelle och Nettans förtjänst att vi fick upp ögonen för kaffemaskinen.

Imorgon ska vi in till stan och shoppa lite tänkte vi mamma och jag och Elliot det ska bli trevligt.

/Anne

Inga kommentarer: