31 mars 2009

Jippi

Igår bokade Jonas vår årliga resa till Gotland eller rättare sagt Jonas åker varje år till Gotland för att besöka kunder och då brukar jag följa med. I år blir vi många som följer med för idag hade Jonas fått mail från Inger och undrade när vi skulle åka till Gotland. Väldigt märkligt vi som bokade igår. Det blir i varje fall jag, Jonas, Elliot, Inger och Lasse som åker. Vi åker i mitten av maj. Får hoppas att det blir fint väder för då är det helt underbart att vistas i Visby. Det är ju en upplevelse i och för sig även om det är dåligt väder men det blir bättre om solen skiner och det är varmt. Det slog mig att det blir den nya bilen vi får åka i då. Vad jag ser fram emot resan ska bli jättekul.

Sen ser jag fram emot helgen för då kommer lite kompisar från Växjö. De ska bo på Packis Nettan är så snäll och fixar billiga rum och så ska vi gå ut på lördagkvällen. Jippi det ska bli kul att få gå ut och dansa lite. Kommer ärligt talat inte ihåg när jag var ute senast. Måste gå lite på stan och se om jag kan hitta några fina partykläder. Ska se om någon mer vill följa med frågade Nettan och Jullis hoppas de vill hänga på. Lisa ville ha med en massa singelkillar tyvärr känner jag inte så många här så hon blir nog lite besviken.

Nu ska vi snart gå ut en runda undrar vart vi ska gå idag det verkade blåsa en hel del så vi kanske ska hålla oss runt Smedby.

/Anne

Inga kommentarer: