23 mars 2009

Träningen igång igen

I dag har jag kört lite i gymmet. Körde 15 min på maskinen var jobbigt och så körde jag lite från ett gammalt ABS pass. Mage och ryggövningar. Jag kan säga att jag har tappat en del muskler för jag orkade inte så mycket som tidigare men det var väl inte helt oväntat. Skulle köra plankan trodde jag skulle svimma. Usch vad lång väg det är tillbaka känner jag men det är väl bara till att bita ihop.

På eftermiddagen försökte jag ta lite kort på Elliot men det gick sådär ska fortsätta lite imorgon tänkte jag. Pratade med Patricia stackarn hon hade blivit inlagd. Bebisen verkade vilja komma ut redan! Men hon hade fått medicin som stoppade och så hade de hållt koll på henne. Skulle få komma hem imorgon sa hon vilket låter bra. Nu ska hon vara helt sjukskriven vilket jag tycker är bra kan vi träffas lite. Hon behöver nog vila upp sig ordentligt och ta det lugnt för att samla kraft för när bebben kommer.

Imorgon ska vi ha visning igen så då gäller det att hålla sig undan.

/Anne

Inga kommentarer: