28 mars 2009

Lördag förmiddag

I natt sov Elliot som en stock fram till fyra. Då fick han lite mat och så somnade han om och vaknade inte förrän halv åtta. Så himla gutt. Dessvärre så gick vi och la oss sent så då fick man inte så mycket sömn ändå. Han fick ersättning igår vid sju innan han skulle sova tyckte han inte fick tillräckligt från mig så han fick lite extra tänkte jag. Han åt upp 160 ml så han var nog jättehungrig stackarn. Det klart man inte kan sova gutt om man blir hungrig.

Nu sover han igen. Han var vaken när vi åt frukost vid nio sen knoppade han in vid halv tio tiden. Nu ska vi snart försöka väcka honom för vi ska bege oss in till stan en runda. Jonas ska köpa löpardojor och jag ska kolla lite på kläder och sånt kul. Får se om vi kanske tar lunch i stan beror väl på hur mycket folk det är där inne jag kan bara tänka mig att det är en hel del. Ska kolla efter något fint till Elliot också det är alltid kul att shoppa till honom.

/Anne

Inga kommentarer: