30 mars 2009

Mindre bitter hoppas jag...

Vi begav oss hem efter informationen jag och Elliot. Han är ju världens goaste han var så snäll på jobbet som vanligt. Vi körde förbi Danskan för jag kände att jag inte orkade laga mat till mig själv och de har världens godaste pastasallad med skaldjur i. Mumsigt det var jag värd efter en sån skitmorgon. Nåja hem och fixa lite innan det var dags för lunch. Elliot var jättetrött så han orkade inte äta så mycket men lite fick han i sig innan han somnade. Jag var också jättetrött. Jag skyller på sommartiden så jag gick och la mig också. Skulle bara sova en liten stund med sov i 2,5 h. Jisses vad trötta vi var. Det var väldigt gutt. Då var det dags för Elliot att äta gröt. Han var jättehungrig och åt med god aptit och med gröt i hela ansiktet som vanligt. Men det mesta hamnade i maggen och det var ju viktigast.

Strax efter fem kom Jonas hem och busade med Elliot så kunde jag sitta lite med spotify. Håller på att leta musik till mina spinningprogram och då är det väldigt bra hjälpmedel. Jag har ett halvt endurancepass klart, nästan ett färdigt strenght pass och så har jag börjat lite med interval musik. Det går bra kan man säga. Ska snart anmäla mig till vikarielistan ska bli så kul att börja köra pass det är fantastiskt roligt.

Förresten såg färjan den är ju bara för roligt.

Nu ska jag fortsätta leta musik.

Tack för mig och godnatt!

/Anne

2 kommentarer:

thessan sa...

Tjena, jag vet inte riktigt vad ni har för musik men Lyssna på paul van dyk - let go och Armin van Buuren & DJ Shah Feat. Chris Jones - Going Wrong den sista låten finns bara på youtube.com sedan har du paul van dyk - we're alive finns också på youtube. Tyvärr kan jag inte komma till öf på onsdag har ett möte på jobbet men vis es väl på torsdag på simmet hade du också tid vid 11? Ha de gott Kram

thessan sa...

Är det sim i morgon eller bara information? kommer inte riktigt ihåg vad dom sa men jag ska nog stanna kvar i simhallen om man får och bada med kevin för att se om han tycker om det :) det ska bli kul han älskar att bada hemma så jag hoppas att han tycker om det. Då ses vi på torsdag, hoppas att någon av låtarna är något att ha :)då får jag ta och börja spinna igen när du är instruktör :)
Kram