13 mars 2009

Äntligen...

Det är det enda ordet jag kommer på faktiskt. Äntligen har jag kommit igång med min träning. Var med och körde ett intervall pass i spinning och jag är så impad av mig själv. Trodde faktiskt inte jag skulle ha en chans och att pulsen skulle sticka iväg så fort jag började trampa men jag kunde hålla de pulsintervallerna jag ville. Körde en hel del med lite lägre intensitet men jag ville inte köra slut på mig helt. Det kändes fantastiskt bra.

När jag kom hem låg Elliot i sitt baby-gym mätt och glad. Hade ätit gröt och ersättning och var hur nöjd som helst. Han och sin pappa lyssnade på Bo Kaspers Orkester och hade det väldigt bra. Jonas hade gjort risotto m roullader hmm det lät konstigt men det var jättegott. Risotto är verkligen underskattat lite trattkantareller, scharlottenlök, vitt vin och buljong. Avsluta med riven parmesan, mumsigt.

Nu har Lets Dance börjat så jag måste sticka. Trevlig helg på er alla!

/Anne

Inga kommentarer: