29 mars 2009

Söndag kväll

Denna helgen har haft vår i luften. Det har varit fantastiskt. Idag sov vi faktiskt ganska länge. Jag och Elliot var dock vakna en runda mellan 7 - 9 sen sov vi lite till. Vi vaknade inte förrän vid halv elva dvs halv tolv, skit också. Men skönt var det för det behövde vi hela familjen.

Sen kom Elliots farmor och farfar och hälsade på. Jag gjorde en kladdkaka igen!!! Jag har börjat baka och kan inte sluta, hihi. Fast bara kladdkaka. Ska hålla på tills jag bakat den perfekta. Den blev lite väl kladdig men det gick att äta i alla fall.

På eftermiddagen gick vi en runda. Det var så skönt i vårsolen. Lite kyligt när den försvann. När vi kom hem var det bara att byta om och vidare. Jag skulle träna spinning och jag var helt slut efter passet. Det kändes så skönt. Nu börjar jag känna mig mer i form och kan nog börja köra pass själv.

Nu ska jag och Jonas kolla på Roomservice. Spelade in det i onsdags.

/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

Kladdkakan var jättegod! Proffsjobb utfört/inger