13 mars 2009

Blev ju lite avbruten

Jag hann ju inte skriva färdig innan.

I eftermiddag har han varit lite grinig Elliot. Jag misstänker att det kan ha att göra med vaccinationen. Ska hålla lite koll på febern så den inte sticker iväg. Han har svårt att komma till ro fast han är jättetrött och det brukar inte vara något bekymmer annars.

Ikväll ska jag på spinning för första gången på väldigt länge. Tror jag hade mitt senaste pass förra året i slutet av maj för jag blev inlagd första helgen i juni pga njurbäckeninflammationen och jag vet att jag missade att köra mina sista pass som var planerat. Nåväl nu ska det väl inte vara några problem med att se pedalerna i alla fall, hihi. Ska bli riktigt kul men jag är tveksam till om jag har någon vidare kondis. Visst man försöker gå lite varje dag men det är inte samma sak. Känns i varje fall gutt att börja komma igång.

/Anne

Inga kommentarer: