25 mars 2009

Bra förmiddag

Ja det har inte hänt så mycket ännu idag. Elliot har sovit bra inatt. Somnade vid sju-tiden igår och sov till halv ett. Då åt han lite och somnade om till sju. Sådana nätter gillar vi. Öven om man måste gå upp en stund på natten brukar det oftast inte vara några problem för honom att somna om. Jag hörde att han låg vaken en stund inatt dock men han var inte ledsen. Han är för go den lille mannen.

Var hos frissan igår och putsade det lite. Det var vad som behövdes för jag är nöjd med mitt hår. Nu har det äntligen blivit lite längre så man kan sätta upp en tofs om man behöver vilket är skönt när man inte alltid hinner fixa sig så mycket.

Idag är det så himla fint väder solen skiner men det ser kallt ut. Vi har inte varit ute ännu, ska ut i eftermiddag var det tänkt. Vi ska till baby-café och pyssla och sjunga lite. Förhoppningsvis fika lite också ;-) Therese skulle dit med en annan från hennes mammagrupp men dessvärre är Emma sjuk. Men vi blir väl tre då minst i alla fall. Det är ju kul sist jag var där var jag ju ensam. Har inte varit där på jättelänge onsdagar har blivit en dag då mycket ska göras. Men idag är vi lediga och har tid ska bli jättetrevligt. Sen blir det väl Ingelstorpsrundan på hemvägen. Var väldigt länge sedan vi gick där har snöat in lite på att gå till travbron. Kan behöva lite variation.

/Anne

Inga kommentarer: