25 mars 2009

Trevlig dag

Japp det kan man lugnt säga att det har varit. Jisses vilken dag man har haft några pulstoppar om jag säger så. Men på ett positivt sätt.

Förmiddagen var mysig jag och Elliot hade vårt vanliga gos innan vi steg upp. Han vill inte gärna gosa så länge han vill gärna att det händer något. Har man vaknat så ska man stiga upp. Nåja vid lunchtid så ringde mäklaren och budgivningen har börjat och det går verkligen över förväntan jag blev alldeles skakig. Efter Elliot ätit lunch så plockade vi undan och så gav vi oss iväg till baby-cafét. Det var jättetrevligt vi var riktigt många idag. Både Tessan och Emma var där men Tessan fick åka tidigare tyvärr. Elliot var nog lite chockad först när det var så många barn. Vi har ju inte varit där på flera veckor så först kom underläppen fram och han blev jätteledsen men det gick över när vi väl började sjunga. Eftet baby-cafét tog jag följe med Emma och snackade lite. Hon bor på vägen för min Ingelstorpsrunda.

Det var bättre väder idag får jag nog säga. Inte lika kalla vindar och solen var framme.

När vi kom hem så sov Elliot och mäkaren ringde igen. Ytterligare bud så nu svimmade jag nästan. Det är helt otroligt man undrar var det ska sluta.

Nu är det läggdags börjar bli riktigt trött efter en händelserik dag.

Godnatt
/Anne

Inga kommentarer: