15 mars 2009

Rättat till tidsangivelsen

Man är lite teknisk. Igår kväll fixade jag så att min telefon är kopplad till bloggen igen. Det var inte så svårt som jag trodde det skulle vara idag hoppas jag att jag fått in rätt tidszon. Jag hade viss London innan och där bor vi ju inte som tur är. Inte så att det är något fel på London jag skulle gärna vilja åka dit men inte bo jämt.

Jaha Melodifestivalen vilken vändning. Trodde aldrig att rätt låt skulle vinna. Det brukar den aldrig göra. Det är säkert många som absolut inte håller med mig men jag tycker hon var jättebra, kunde verkligen sjunga och blir ett intressant bidrag att skicka. Kan vi vinna? Jag tror faktiskt det för den låten kan det precis på samma sätt som den kan bli en total flopp. Vi får väl se. De senaste åren har jag inte tittat så mycket på den internationella finalen eftersom alla i forna Ryssland och Jugoslavien hela tiden röstat på varandra vilket jag tyckte var tråkigt för om Sverige ska ha chans då måste vi dela upp oss i tio nya länder och det känns inte riktigt rätt. Jag får väl ge det en chans till kanske det inte är samma politik inblandad i röstningen iår.

Nu har vi en hel söndag framför oss och vad ska vi hitta på. Jullan vaknade nu så vi ska nog fixa lite smarrig frukost. Idag är det Jonas tur att få sovmorgon igår vakande Elliot vid sju och då gick Jonas upp och lekte med honom så jag fick sova vidare. Jag ska skjutsa in Jullis till jobbet vid åttatiden. Sen ska jag nog försöka få Elliot till att vila lite till så man kan ta en powernapp själv. Ikväll ska Jullan och Menne vara barnvakt för vi ska på Bo Kaspers Orkester. Fick biljett till dem i Alla hjärtans dag och det ska bli så trevligt att bara umgår jag och Jonas. Mysigt. Dagen tar vi väl som den kommer det är ju söndag så man ska väl inte göra alltför mycket.

/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

Forna Ryssland?