20 mars 2009

Vill sova

Nu hoppas jag att jag piggnar till efter en cappucino annars får jag nog gå på de starka grejorna espresso men jag tycker inte det är så gott. Jonas och Menne gillar det skarpt men inte jag. Men det är nästan bud på att fixa en espresso för jag är så fruktansvärt trött behöver nog en powernap egentligen men det verkar inte Elliot vara så intresserad av så man får bita ihop.


Nu ligger Elliot i sitt babygym och leker men sina nycklar. Han fick igång speldosan i nyckelringen och det var så kul för då började han prata med den. Så gullig han är lillemannen. Snart kommer mamma och pappa och hälsar på. Det ska hjälpa mig med Elliot lite så kan jag kanske få lite gjort inför visningarna. Det är så spännande man undrar hur många som anmält intresse. Visst kompisar säger att vi har det fint och så men det är ju inte samma sak som att någon annan vill köpa detta huset. Men vi håller tummarna.

Ikväll var det tänk att vi skulle gå på bio men vilka skitfilmer de visar. Jag skulle kunna tänka mig att se en shopoholics bekännelser men den vet jag Jonas skulle dissa helt så vi bestämde oss för att gå till Harrys för att bowla istället. Det ska bli roligt för det var länge sedan jag bowlade på riktigt. Vi har ju kört bowling i nintendot men det är inte samma sak.

Nu är det dags att köra igång och vara lite duktig.

/Anne

Inga kommentarer: