02 mars 2009

måndag kväll

Vilken händelserik dag. Vi har fått mycket gjort mamma, jag och Elliot. På förmiddagen gick vi en lång runda och stannade till på ICA på vägen och handlade lite. När vi kom hem gjorde vi lunch innan vi åkte in till stan. Jag skulle på läkarbesök så mamma och Elliot gick en liten runda medan de väntade. Sen bar det av till stan för lite shopping. Vi köpte kort till Lina och Micke som vi ska skickade för att gratulera dem till deras lilla flicka som föddes den 23:e. Vi handlade födelsedagspresent till Isac. Mamma handlade lite kläder till sig och två pyjamasar till Elliot det behövde han verkligen.

Innan vi åkte hem gick vi in på Winsth de har faktiskt väldigt fina kläder och lite annorlunda. Jag hittade en jeansklänning som jag nog ska ha på lördag när det är inflyttningsfest på Varvsholmen. Ska bli trevligt. Hittade en jättefin klänning på Flash men den satt åt över bysten. Fasen att man ammar annars hade den varit klockren. Så jättesnygg var den och inte särskilt dyr heller. Nåja jag är nöjd med klänningen jag hittade till slut.

Ikväll har vi mest slappat och tagit det lugnt. Gjorde lite mat och fruktsallad till efterrätt det var fint och så har vi kollat lite på tv. Charterhjältar, jag tycker jättesynd om alla som känner Nicholas han verkar inte helt 100 om man säger så. Inte alla läsk i backen, inte den vassaste kniven i lådan... Ja ni förstår vad jag menar.

Imorgon kommer pappa och så ska vi åka till Ikea en runda. Behöver nog inget särskilt utan det var mamma och pappa som behövde shoppa lite. Men det är alltid kul att kolla lite läget.

Särskilt kul att thailands folket har hittat till mig blogg. Farmor och farfar är ju på vift så det var kul. Ska försöka lägga in lite fler bilder längre fram i veckan.

Tack för mig och godnatt!

/Anne

Inga kommentarer: