10 mars 2009

Jobba imorgon

Jaha då var det onsdag igen. Dessvärre så ska vi till jobbet imorgon jag och Elliot så det blir inget babycafé denna veckan heller. Revisorn från förbundet kommer ner och hjälper mig avsluta bokslutet. Det ska bli så fruktansvärt skönt att ha det ur världen. Insåg nog inte riktigt vad jag gav mig in på när jag sa ställde upp och fixa det där. Nåväl nu är jag snart klar och då ska jag vara mammaledig på heltid ett tag tänkte jag. Får väl se hur det går...

Nåväl idag har vi varit på stan lite. Jag köpte en jättefin våroverall till Elliot på polarn och pyret. Den var jättesöt men jag är tveksam över storleken ska gå dit imorgon och se om det inte blir bättre med en storlek mindre. Det är så svårt verkar som om han befinner sig mellan två storlekar. Man vill ju inte köpa en som passar perfekt för då kan han ju inte ha den hela våren. Köpte en mössa också och den var gränsfall så det blir till att byta den också. Får hålla honom vaken så jag kan prova i butiken helt enkelt. Nu är väl inte det så enkelt dessvärre. Jag köpte en bitmina också till honom. Jag har tappat bort den har fick av sin farmor och jag har letat men hittar den inte så vi fick köpa en ny. Köpte även en jättecool "gubbkeps" i jeanstyg som var som han såg jättecool ut i. Det blir till att börja stajla lillekillen nu.

/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan! Angående att blogga från mobilen: Logga ut från din blogg och gå till startsidan www.blogger.com. Där kan du klicka på Kör mobilt. Jag lyckades koppla min mobil till bloggen så här men jag kommer inte ihåg exakt hur jag gjorde, jag följde anvisningarna där och sen fick jag "mecka" lite (kommer jag ihåg). Jag vet att jag skapade en ny blogg först och sen fick jag koppla den till min gamla, på något sätt.

Hoppas att ni är friska nu, här har barnen varit friska i flera veckor:-)Våren får gärna komma nu, jag är trött på slasket! Ha det gott!